Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 10:27:55 MET

Lukasz Kuzma wrote:

>:-))))) blad, pilem akurat Pepsi :-)

Dziekuję za objechanie mnie w duchu młodzieńczego szowinizmu. Nawet nie będę się odgrażał, że zapamiętam sobie te przytyki bo i tak mam sklerozę, którą mi przypomniałeś w inteligentny i brutalny zarazem sposób. Nieco dziwi mnie, że chemię lekką, łatwą i przyjemną mylisz z fizyką banałów, zakalców i beleczym, ale widocznie nie tak samo definiujemy te przymiotniki... Znów kwestia nomenklatury.

Wojtek