Autor: Karolina Onderko (nanorurka_at_op.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 09:09:27 MET

zastanawia mnie takze czy wazne jest tu wczesniejsze branie Ferwexu... w ogole to ciekaw jestem co sie moze tak naprawe stac po lekkim przedawkowaniu... na opakowaniach to zawsze pisze, zeby skontatkowac sie z
lekarzem i to wszystko.

Przede wszystkim nie wolno mieszac roznych rodzajow lekow!!! Fervex jako glowny skladnik zawiera paracetamol, ktory lubi sie gryzc z innymi preparatami, wiem na pewno, ze z ibuprofenem. A lekkie przedawkowanie? Hmm... Jesli chcesz miec lekko uszkodzone nerki lub watrobe... Branie konskich dawek jakichkolwiek lekow wyzdrowienia nie przyspieszy. A przy lekach na ogol sa ulotki i podanych dawek trzeba sie trzymac. Karolina