Autor: Tomasz Żyguła (thomrt_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 19:41:50 MET

Ostatnio porządkowałem swoją biblioteczkę. Posiadam sporą ilość numerów "Kuriera chemicznego" ale i tak brakuje mi ok 20 aby mieć wszystkie numery

W różnych bazarach i antykwariatach można znaleźć wiele książek chemicznych ale w żadnym nie spotkałem "Kuriera chemicznego"

Nie wszystkie biblioteki go posiadają lub posiadają tylko część numerów

Zwracam się do redaktorów tego czasopisma. Czy nie można umieścić wszystkich numerów w internecie jako witrynę z plikami .html lub .pdf i uzupełnić o możliwość hipertekstowego przegladania.

Przypuszczam że dane nim trafiły na papier były w jakiś sposób zapisane elektronicznie. Ułatwiłoby to dostęp wielu osobom

A dalej idąc czy byłaby możliwość kontynuowania czasopisma w postaci elektronicznej ... hm ilość pracy włożonej w redagowanie nie zmieniłaby się ale odpada cały kierat z drukowaniem i rozprowadzaniem materialnego czasopisma , większy byłby udział czytelników w jego kształtowaniu a ono samo byłoby dostępne na całej planecie.

Tomasz Żyguła
thomrt_at_poczta.onet.pl