Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 09:22:31 MET

>Widocznie zwiazek ten pojawil sie w miedzyczasie gdy mnie juz na
>studiach nie bylo, a Ty jeszcze byleś :-)
taaaaa... lezka w oku sie kreci, a przypomnialo mi sie ze to byly jakies zwiazki zlota z weglem, coby bylo smieszniej.. i nie pamietam, szczerze piszac czy te wiazania nie byly lekko naciagane.. klasyczne wiazanie? nie sadze, ale nie bede wiecej sie wypowiadal gdyz po prostu nie pamietam. Tomek Holband moglby cos na ten temat opowiedziec, ale nie wiem czy jeszcze jest zapisany na ta liste, gdyz dawno tutaj sie nie odzywal.

>Jeśli jednak jakis kwantowiec potrafi obrazowo wytłumaczyć jak to
>mozliwe (chcoćby te 5 wiązań wegla) to chetnie posłucham.
kwanowiec to jedno, a obliczeniowiec to drugie :-) znajac zycie zawsze da sie znalezc jakies wytlumaczenie..
a obliczeniowiec w koncu znajdzie taka metode w krorej niestabilny zwiazek nie bedzie sie rozpadal :-)
pytanie, na ile jest to zgodne z prawda
Pamietajcie ze wiele czasteczek niestabilnych w obliczeniach kwantowomechanicznych sa stabilne z jednego prostego powodu: srodowiska- obliczenia w prozni nie sa pelna informacja. Jedna jedyna czasteczka w prozni, jak to bywa (niestety i stety jednoczesnie) w calym wszechswiecie moze byc stabilna.. w rzeczywistosci juz niekoniecznie. pozdrawiam

a ja niestety nie przeprowadze obliczen, gdyz nie mam dostepu do oprogramowania... stopka ponizej moze wiele wytlumaczyc..

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej