Autor: Mat d'Di (matddi_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Nov 2003 - 13:05:18 MET

Witam.

Jestem studentem pierwszego roku biofizyki na UJ. Zupelnie nie znam sie na chemii, ale bardzo spodobaly mi sie zajecia w laboratorium chemicznym - moje pierwsze doswiadczenia z chemia praktyczna i dlatego postanowilem dowiedziec sie czegos wiecej o chemii.

Mam prosbe - pytanie dotyczace sprawozdania z analizy ilosciowej. Jaka nalezy przyjac objetosc kropli? Nie wiem w jaki sposob przeliczyc 38 kropli HCl dodawanego do buforu octowego.

Pozdrawiam
Mateusz Kalnik