Autor: interia (interia_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 10:26:23 MET

Hej co do sklepow z odczynnikami:
http://forum.pirotechnika.one.pl/viewtopic.php?t=1552 nie wystracie sie tego forum pirotechnicznego, zwykle zajmujemy sie tam innymi rzeczami ale taki temat skepow tez pojawil sie i został wyczerapany przez nas ludzi z "piro" chyba konca.
Pozdrawiam
P.S. Co do warunkow to w tych sklepach mało sprzedaja osobie prywatnej, wiecej firmom, ale najlepiej od osob prywatnych, przynajniej jak kupisz H2SO4, HNO3 i glikol nie zadzwonią od razu na 997

witam wszystkich pasjonatow chemi i nie tylko. jestem studentem farmacji i interesuje mnie chemia jako taka. jesli ktos ma informacje gdzie i na jakich warunkach (w okolicach lodzi) mozna kupic podstawowe odczynniki chemiczne (w przystepnych cenach) to bardzo byl bym wdzieczny za przeslanie do mnie tych informacji. interesuja mnie rowniesz wszelkie informacje (adresy internetowe, literatura, publikacje itp.) dotyczace spektrofotometrii, kolorymetrii, turbidymetrii i nefelometrii. mile widziany byłby także arkusz przygotowany w ekselu umożliwiający wykreślanie krzywych wzorcowych absorbancji (probuje sam zrobic cos takiego ale powiem szczerze ze nie mam zbyt wiele czasu a jesli ktos cos takiego juz ma to to bardzo prosze o kontakt). wszystkim subskrybentom udostepniam moja skromna wiedze jesli chcecie cos sie odemnie dowiedziec to pytajcie. czekam na odpowiedzi