Autor: Maciej Cieślak (maciek_at_pilot.it.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 17:07:03 MET DST

Witam ,

 Na wstępie chciałbym przeprosić za to, że może moja prośba jest nie  na miejscu. Niestety mam problem ponieważ zacząłem 1 rok studiów na wydziale chemii  PŁ i nie potrafię rozgryść pewnego zadania :(. Jeżeli znalazł by się  ktoś będący w stanie je rozwiązać to byłbym szczerze wdzięczny.

 Oto treść:

 Istnieją 2 tlenki metalu. 1 tlenek zawiera 22,22 cz wagowych tlenku  O. A 2 tlenek zawiera 30 cz wagowych O. Sprawdź czy te telnki stosują  się do prawa stałych stosunków wagowych wielokrotnych ?

--
Pozdrowienia,
 Maciej