Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Thu 25 Sep 2003 - 11:22:30 MET DST

> Wybacz - ale to nic odkrywczego - po prostu dokonałeś w dość
> pokrętny sposób parametryzacji układu równań.

spodziewalem sie, dla kogos obeznanego z matematyką nie bedzie to nic nadzwyczajnego. Niemniej jednak dla mnie jako chemika bylo to cos nowego.

> Jak jednak ktoś nie ma wprawy, powiedzmy, że jest
> matematykiem który spał na lekcjach chemii - to szybko wpadnie na to,
> że równanie reakcji chemicznej to w istocie równanie z określoną
> liczbą parametrów i zmiennych, które należy przekształcić w odpowiedni
> układ równań :-)

no prosze, czlowiek mysli, ze dokonal epokowego odkrycia ;) a tu okazuje sie, ze po prostu spał na lekcjach matematyki. Ech zycie... :-))

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/