Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 07:59:00 MET DST

>Nie jestem przekonany czy na pewno.
>Wg. mnie bardziej prawdopodobne, ze ludzie traca przytomnosc na
ja jednak upieralbym sie przy siarkowodorze wspieranym metanem i tlenkami wegla.. :-) siarkowodor jest to gaz silnie trujacy, przy ktorym metan i CO2 to pryszcze... prosze pamietac ze w odpadkach biologicznych jest sporo siarki... ale.. tez czekam, moze ktos znajdzie cos bardziej konkretnego... pozdrawiam

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej