Autor: Tomasz Ganicz (toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl)
Data: Wed 30 Jul 2003 - 11:32:36 MET DST

> Poza tym podzielam poglad przedmowcow w sprawie krytyki Twoich
> wypowiedzi. Zlamales co najmniej dwa punkty regulaminu, Twoje listy
> podpadaja pod kategorie flame oraz nie podpiszujesz sie prawdziwym
> imieniem i nazwiskiem w naglowku listu i/lub pod trescia listu. Prosze o
> poprawe.

W zasadzie, zgodne z tym co jest napisane w regulaminie, cytuję:

>Subskrybenci listy mogą, a nawet powinni, upominać innych dyskutantów,
>którzy złamią postanowienia powyższego regulaminu, zwracając im uwagę na
>popełnione błędy; jednakże należy to czynić poprzez wysłanie reprymendy
na >e-mail prywatny danej osoby, która złamała regulamin, a nie na listę
>dyskusyjną! Wysłanie upomnienia na listę dyskusyjną może odbywać się
tylko >w szczególnie uzasadnionych, wyjątkowych przypadkach i jest zarezerwowane >głównie dla administratora (list-ownera) listy dyskusyjnej; jednakże >pewnym odstępstwem od tej reguły może być upomnienie mimochodem (np. w >post scriptum) przy odpowiadaniu na list osoby, która złamała regulamin, o >ile zarówno list tej osoby, jak i odpowiedź na niego są związane z >tematyką dozwoloną do dyskusji na liście (czyli chemiczną), a samo >upomnienie nie zdominuje treści listu.

zasady złamali wszyscy dyskutanci (w tym w tej chwili również ja :-) ), oprócz Andrzeja, który jako list-owner ma prawo reprymendować publicznie innych użytkowników listy :-)

Tomek "Polimerek" Ganicz.