Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Wed 30 Jul 2003 - 09:07:54 MET DST

At 21:05 2003-07-29 +0200, Chemik wrote:

>Moze jestes dobry z polskiego ale z rosyjskiego-chemia slaby.
>Post nie byl do Ciebie kierowany ale jesli juz wtracasz uwage to domysl sie
>ze duza litera jest dla wyróznienia.

Drogi anonimie, może z rosyjskiego-chemia jesteś ekspertem, ale kindersztuby to u Ciebie za grosz, a drażliwy przy tym jesteś jak panienka w okresie pokwitania. :->

Zamiast czynienia zdumiewających prób obrażenia Kazika, może lepiej poziel się z innymi swoją wiedzą i napisz, w jakich wypadkach w języku rosyjskim reszty kwasowe mają końcówkę -aza!

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html