Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Tue 15 Jul 2003 - 10:38:27 MET DST

Hello chemfan,

  witam

  wiem ze to co opisze to taki na wpol legalny sposob na zdobycie   informacji :-)
  ale
  czy moglby mi ktos "podrzucic" na priva   frgament badz calosc normy
"PN-77/Z-04065 Ochrona czystosci powietrza - Oznaczanie zawartosci alkoholu etylowego na stanowiskach pracy metoda kolorymetryczna"

jezeli chodzi o fragmet to najbardziej by mnie interesowal ten fragment ktory zawiera opis odczynnikiow stosowanych do oznaczania etylowego w powietrzu, tzn, jaie kurde mam podobierac stezenia i jaka ilos minimalna moge za pomoca tej metody wykryc ??

prosze pomozcie :-)

Pozdrawiam

KT

--
Best regards,
 Krzysztof                          mailto:agrest_at_terramail.pl