Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 24 May 2003 - 12:00:53 MET DST

Witku! Wielkie dzieki za pocieszenie, naprawde, ale.... gdzie tego szukac? wlazlem na
strone sejmu, posciagalem jakies ustawy i rozporzadzenia ale tam nie znalazlem jak na ten czas opisu w stylu "podloga zmywalna, kafelki na scianach" itp. itd. Gdzie szukac konkretnych informacji.

Wiem, co i jak mam robic praktycznie, ale nuz sie okaze ze przyjdzie jakas inspekcja i powie ze wg przepisow to ten pojemnik ma byc 200 m pod ziemia i juz.. Tyle razy spotkalem sie z bzdurami ze... echhhh.. szkoda komentowac. A znajac zycie to sie chetnie do mnie przyczepia, bo musza miec jakies sukcesy, ale duzych firm ktore ja znam i wiem ze sa naruszane podstawowe zasady bezpieczenstwa to boja sie ruszyc, wiec musze byc czysty jak lza... bo musze.
pozdrawiam
Lukasz

>Jesli chodzi o pozwolenie na produkcje, to produkacja jak kazda inna.
>Rejestrujesz dzialalnosc i juz. Kiedys trzeba bylo miec zezwolenie

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej