Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 11:33:19 MET DST

> typu pozwolenia na
> produkcje, pozwolenia na handel.. i jak to jest z handlem z
> zagranica.... na to tez trzeba miec pozwolnie?

Jesli chodzi o pozwolenie na produkcje, to produkacja jak kazda inna. Rejestrujesz dzialalnosc i juz. Kiedys trzeba bylo miec zezwolenie Sanepidu na metanol, eter, cyjanki, itp. Ostatnio byly zmiany i tych pozwolen juz chyba nie potrzeba. Zaostrzaja sie za to rygory co do przepisow ochrony srodowiska. Odpady trzeba utylizowac, pisac z tego sprawozdania dla urzednikow. Nawet na HCl i H2SO4 wypisuje sie jakies kwity. Handel z zagranica przebiega normalnie. Wysylasz paczke poczta kurierska, tylko musisz zadeklarowac, ze nie jest to palne, toksyczne, wybuchowe. Nie wiem jak sie wysyla gdy jest palne, etc... Obawiam sie, ze jesli wejdziemy do UE, to przepisy ulegna skomplikowaniu i zbiurokratyzowaniu, wiec jesli chcesz rozkrecac interes, to teraz.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/