Autor: Arkadiusz Skwarek (arkadys1_at_wp.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 18:31:55 MET DST

Kazimierz Warmiński wrote:
> Witam!
>
> Mam pytanie. Czy ktos slyszal o wadze analitycznej (podzialka 0,0001g)
> o maksymalnej nosnosci 2 kg (!). Pytam z ciekawosci, bo ktos sie
> upiera, ze takie wagi istnieja, bo on chce kupic

Jak istnieją to czemu nie kupuje?

a ja
> slyszalem tylko o wagach analitycznych z zakresem do 220g.

No niekoniecznie, są wagi analityczne o nośności półkilogramowej.

Wydaje mi
> sie, ze nie sensu wazyc cial o masie ponad 1kg z dokladnoscia do 0,1mg.

Mnie też tak się wydaje, tym bardziej że tzw. "wiodący producenci" nie (Sartorius, Mettler, Radwag ;) joke) nie mają takiej wagi. Ale zapewne dwie pierwsze firmy będą zachwycone mogąć opracować dla tego pana specjalny model wagi o wymaganych przez niego parametrach... ;))) za odpowiednią kwotę

Arkady