Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 16:03:17 MET DST

Witam!

Mam pytanie. Czy ktos slyszal o wadze analitycznej (podzialka 0,0001g) o maksymalnej nosnosci 2 kg (!). Pytam z ciekawosci, bo ktos sie upiera, ze takie wagi istnieja, bo on chce kupic (nie wiem po co), a ja slyszalem tylko o wagach analitycznych z zakresem do 220g. No coz, nie upieralem sie przy swoim, ale pomyslalem, ze zapytam Was. Wydaje mi sie, ze nie sensu wazyc cial o masie ponad 1kg z dokladnoscia do 0,1mg. Ale moze sie myle.

Kazik W.