Autor: Daniel (Laruso1_at_o2.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 21:53:29 MET DST

> rzędzie
>
> Sugeruje kolega, że pytając nadużywam cudzej uprzejmości. A zawsze
myślałem,
> że od wieków obowiązuje powiedzenie " Kto pyta, nie błądzi".

Szymonie, nie zawsze bedziesz mogl skorzystac z czyjejs "uprzejmosci" jak to okresliles, tak wiec jak najszybciej musisz sie nauczyc, jak powiedzial Michal, wkladac najpierw swoj wysilek w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania. Jezeli nie znalazlbys potrzebnych informacji, to dopiero wtedy zapytaj innych. Dla mnie wyslanie przez Ciebie postu "Silany" bylo tak jakby pisaniem aby pisac(pewnie przez to chcesz sie jakos udzielac na tej liscie dyskusyjnej, ale mozna to robic w inny sposob). Mam nadzieje, ze przyjmiesz moja krytyke ze stoickim spokojem. Pozdrawiam.

Daniel
GG: 1315299