Autor: Krzysztof Grabiński (k.grabinski_at_lacma.com.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 13:16:30 MET DST

Witam wszystkich!!!
Zajmuje się zawodowo właściwościami białek serwatkowych oraz ich zastosowaniem w różnych gałęziach przemysłu. Wiem conieco na ten temat, ale zawsze warto wiedzę poszerzać.
Chciałbym otworzyć taki podtemat na Chemfanie dotyczący właściwości i zastosowania białek serwatkowych. Z miłą chęcią będę odpowiadał na pytania, a dzięki forum mam nadzieję że dowiem się również jakiś ciekawych rzeczy. Zapraszam do zadawania pytań oraz stawiania problemów dotyczących białek serwatkowych ale także serwatki i laktozy oraz kazeiny. Mam nadzieję że ze stawianych pytan rozwinie się całkiem ciekawy temacik. Pozdrawiam
Krzysiek