Autor: Maciej Połyga (fungi_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 01:08:29 MET DST

Shalom!

Poszukuję polimeru - najlepiej PE lub PP lub kopolimeru PE-PP (chodzi mi o konkretną nazwę handlową i firmę go produkującą), który spełniałby takie warunki jak:
1) wskaźnik szybkości płynięcia (WSP lub MFI) powyżej 10 2) temperatura pracy wyrobu - maksymalnie szeroki przedział (czyli - Tg>-20 stopni C)
3) maksymalna udarność, wytrzymałość na zginanie itp.

A może ktoś wie, czy istnieje gdzieś jakaś duża baza danych tworzyw sztucznych dostępnych na rynku, wraz z ich danymi fizykochemicznymi (szczególnie MFI, parametry wytrzymałościowe i cieplne) - w wersji elektronicznej (w internecie). Wiem, że istnieje poradnik wydany przez WNT, ale jest on dla mnie za drogi (ponad 130 zł).

Pozdrawiam i do nóg padam

--

                                         Maciej Połyga alias Fungi
                                              Happy Amiga User

Ponad 100 tysiecy facetow szukajacych przyjaciolki, kochanki, zony,
dziewczyny... Czekamy! >>> http://link.interia.pl/f170e