Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 16:12:36 MET DST

> Niedokładnie chyba przeczytałeś. Tomek podał normę 30 miligramów na
> litr, i tu nie jest ona przekroczona.

Rzeczywiscie, zle przeczytalem, ale Tomek napisal takze "na pytanie dlaczego stężenie uranu w wodzie w Łodzi nieco przekracza normę WHO (ale jest grubo poniżej faktycznego ryzyka zdrowotnego) prof. Bem nie potrafił odpowiedzieć"

Przeciez 16mg/l to bardzo duzo. Czyzby kamien, ktory mam w czajniku to weglan uranu? Nie chce mi sie wierzyc, ze w wodzie jest 16 miligramow uranu. Ludzie bez jaj. Ggyby tyle uranu bylo w wodzie to oplacaloby sie go z niej wydobywac zamiast z rudy. W metrze szesciennym wody byloby 16g uranu! Patrze na wodomierz i widze 100m3, czyli co przepuscilem 1600g uranu przez rury? Nie uwierze w to nigdy.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/