Autor: Monika Kuźma -- IMP Polowat Sp. z o.o. (m.kuzma_at_polowat.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 14:45:29 MET DST

Kret jest zwierzeciem chronionym i w zadnym wypadku nie wolno sie go pozbywac przy pomocy chemii.Mozna jedynie probowac go wyploszyc. Pozdrawiam
Monika Kuzma

ja mam w sumie moze nie tak bardzo temat zwiazany z chemia ale moze... mam problem z tymi wspanialymi zwierzatkami i moze wiecie jaki srodek chemiczny lub cos innego moze sie go pozbyc Pozdrawiam
Elion