Autor: Pawel Pawlowicz KCh (Paw-p_at_OZI.AR.WROC.PL)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 10:47:50 MET DST

On 8 Apr 03, at 15:49, Wojciech Szczepankiewicz wrote:

> Obezwaldnia mnie zapach pirydyny, a do womitow doprowadza cieply zapaszek
> butanoli.

No to chyba sie wyjasnilo, to ze mna cos jest nie tak. Zapach pirydyny zupelnie mi nie przeszkadza, zapachu butanolu nie nazwalbym przyjemnym, ale do "womitow" daleko.

Aby podtrzymac temat: w jakim stezeniu dodawany jest linalol do produktow typu "Earl Grey"? Kiedys upieklem ciasto, chcialem je uperfumowac linalolem, dodalem jedna krople tego alkoholu. Ciasto polecialo do zsypu, jeden kes doprowadzal do wyzej opisanej reakcji fizjologicznej.

Pozdrawiam,
Pawel