Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 10:15:14 MET DST

>Zainteresowanie bronia chemiczna jest tylko zainteresowaniem. Byly UOP
>musialby miec znacznie lepszy powod do odwiedzin niz tylko czyjes
>zainteresowanie. Interesowac sie moge wszystkim, poki to jest zgodne z
>prawem. Lukaszu, skad u Ciebie takie myslenie? Takie rozroznienie tego
>co wolno, a tego co wydaje sie, ze nie wolno w chemii?
wg mnie wolno, a i pewnie UOP tak mysli.. moga sie tylko zapytac do czego chcesz tego uzyc i kogo ew. poznales na ostatniej wycieczce do egiptu :-)) nie, powaznie.. nie sadze aby do kogos sie pofatygowali, ale jestem przekonany ze monitorowana jest lista gdyz chemicy sa potencjalnie niebezpieczni, a pytania w stylu otrzymywanie amfy, oczyszczanie oleju opalowego ze znacznika, pytania o bron chemiczna wzbudzaja zainteresowanie co do tych osob ktore te pytania zadaja... co prawda rozsadek wskazuje ze na liscie ew. terrorysta nie pedzie zadawal pytan, ale od tego sa sluzby specjalne aby to sprawdzac, po to zostaly powolane. eee. zreszta.. mnie na razie nie odwiedzili, jezeli odwiedza to i tak pewnie nie moglbym tego napisac, a na koniec.. rozpetalem mala dyskusje na temat sluzb specjalnych a chyba nie o tym jest ta lista :-)) pozdrawiam wszystjkich uczestnikow listy, tych ze sluzb specjalnych rowniez.. :-)))

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej