Autor: Roman Salbert (romis_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 18:59:53 MET

> P.S. Tylko nie mowcie Urzedom, ze w Belgii mozna kupic tetre bo i moze
> tu wprowadza zakaz? Choc moze bedzie na odwrot, i skoro chcemy do Unii,
> to moze bedzie, jak w Unii?

Polskie ustawodawstwo chyba za bardzo wychodzi przed szereg w zwiazku z tym calym przystapieniem do Unii. Te ograniczenia w zakupie tetry to podobo w zwiazku z przystapieniem do Unii (przynajmniej tak to jest tlumaczone). Zauwazylem, ze w wielu przypadkach to nowe polskie prawo chce byc zbyt idealne. Jak w Unii, przy wprowadzaniu niektorych przepisow obowiazuja okresy przejsciowe 7, czy 10 lat, u nas wszystko wchodzi w zycie ......14 dni od ogloszenia w dzienniku Ustaw. Widocznie Polska jest bardziej zaawansowana od UE i jestesmy w stanie sobie z wszystkim dac rady. Tylko tak czasem sie zastanawiam, dlaczego z mojego macierzystego Instytutu Chemii Organicznej, swego czasu posiadajecego bardzo dobra kadre, znowu ktos wyjechal do Utah w USA, Nowej Zelandii, Danii, czy Belgii. Kto ma uczyc tych biednych studentow? Dobrze, ze sie jeszcze wyuczylem, jak wszyscy byli na miejscu ;-)

Pozdrowienia
Romek