Autor: Monika Kuźma -- IMP Polowat Sp. z o.o. (m.kuzma_at_polowat.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 09:08:33 MET

>to ja już nic nie rozumie to chodzi tu o ilość roztwotu rozcieńczonego po
>mineralizacji czy o ilość rozworu po mineralizacji (zaznaczam ze uzylam 20
>cm3 tego kwasu)

 Powiedzmy, ze po mineralizacji calosc rozcienczylas do dwudziestu litrow i po oznaczeniu wyszlo 1.44 mg/l. To ile jest w dwudziestu litrach?

Czesc
ja mam takie dziwne wrazenie czytajka list Marty ze tam juz nie bylo zadnych rozcienczen..., ale moze nie doczytalam dokladnie tych listow. Kwestia jest widocznie tylko te 20 cm3 do mineralizacji i potem juz caly czas sie tego trzymamy...nie wiem czy z kolei ja dobrze zrozumialam i nie namieszalam Monika