Autor: . (fulleren_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 22:43:58 MET

Witam wszystkich wiem, że swoje pytanie kieruje nie na tą listę, na którą powinienem ale innej nie znam, a poza ty ta jest naprawdę dobra! Mam małe pytanie. Czy ktoś mógłby mi polecić jakąś stronę z doświadczeniami fizycznym w miarę prostymi do wykonania (ale nie banalnymi)dla szkoły średniej dotyczącymi elektrostatyki i prądu elektrycznego. Chciałbym, aby było to coś do samodzielnego wykonania w domu- może jakiś przyrząd? Szukałem w Internecie, lecz nic nie znalazł może wy mi pomożecie? Za wszelkie sugestie z góry bardzo dziękuje.

Michał