Autor: Majki (wyszlempopizze_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 21:23:41 MET

ha, no z konformacja to masz racje, w sumie moglbys nawet uznac moja sugesite za glupia:)
w ramach tego jutro sie zapytam kogos kto bedzie wiedzial i odpisze tobie. pozdrawiam
konrad T

    Spoko, twoja sugestia w rzadnym wypadku nie byla glupia. Zwykle rozwiazania najprostsze sa tymi najlepszymi. Jednak mi chodzi o zobrazowanie plastycznosci czasteczek takich jak np. cukry i kwasy tluszczowe. Dlatego szukam modeli do skladania
wykonanych z doczepialnych drucikow jakie mozna znalezc na kazdej uczelni lecz nikt nie wie skad sie one wziely :) Bede wdzieczny za kazda pomoc   Michal