Autor: piotr (apasz7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 16:11:11 MET

Mam na ime Piotr i poszukuje oprogramowania: 1) Molecular Analysis Pro
2) Dragon Plus

Pisze prace doktorska na temat zastosowania QSAR w analizie lekóów znieczulających miejscowo i posiadania tych programow znacznie ulatwilo by mi zycie. Niestety nie stac mnie na zakup tego oprogramowania. Jezeli ktos moglby udostepnic mi te oprogramowanie jestem w stanie zaplacic 150-200 zl za sztuke. Jezeli ktos uwaza, ze to nielegalne i niepowinienem zwracac sie z taka prosba na forum, prosze niech powstrzyma sie z komentarzami-ja tez o tym wiem ale jestem do tego zmuszony.
Pozdrawiam
Piotr

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl