Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 11:44:09 MET

Hello toganicz,

tbclp> Tutaj to nie mam pojęcia. My mamy aparat który jest w 100% kontrolowany tbclp> przez komputer (HP 6890 GC).

ja niestety jeszcze"jade na integratorze HP 3396 :-(

on po prostu zawsze działa i tyle...

no zgadzam sie w 100 % ze dziala ale nie zawsze tak jak bym chcial:-) to mniej wiecej tak jak z tym samolotem Bombowcem amerykanskim B-2, gdyby tam komputer nie kontrolowal parametrów lotu, to on poprostu latalby jak cegla:-)

widocznie taka jest rola komputerów :-))

thx
Pozdro
Agrest

--
Best regards,
 Krzysztof                            mailto:agrest_at_terramail.pl