Autor: Szymon Nowak (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 16:54:13 MET

Witam !!!

Pewnie przypominacie sobie dyskusję na temat butów, a raczej opisu prasowego, że rzekomo posiadają one membranę umożliwiającą przepływanie cząsteczek pary, a zatrzymywanie cząsteczek wody co oczywiście uznaliście za rzecz niemożliwą.No i właśnie zwracam się do Was aby ktoś poświadczył mi to w sposób oficjalny, gdyż toczę spór w tym temacie i muszę poprzeć samego siebie opina w tym temacie, a raczej potwierdzeniem, że jest to czyta bzdura, wytrawnego chemika. Jednym słowem pomóżcie wygrać mi ten spór potwierdzając iż przepuszczanie cząsteczek pary a zatrzymywanie cząsteczek wody jest niemożliwe przez membranę, która została umieszczona w podeszwie buta.
Zależy mi na czasie.
Z góry serdecznie dziękuję
Pozdrawiam
Szymon Nowak