Autor: Szymon Nowak (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 22:06:36 MET

Witam !!!
Zwracam się do Was z być może dość śmiesznym pytaniem , jednakże od dłuższego czasu mnie nurtującym. Mianowicie: dlaczego ugotowany jeszcze ciepły budyń robi się rzadki po dosypaniu do niego kilku kryształków sacharozy (jednym słowem zwykłego cukru ) ??? Myślałem już nad tym i myślę ,że może mieć to związek z koagulacją białka zawartego w mleku, z którego przyrządzany jest budyń, pod wpływem cukru , jednakże co do tego nie jestem pewien.

Z góry serdecznie dziękuję
Szymon Nowak

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl