Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 20:21:17 MET

>Mozna jeszcze dodac dosc czesty blad podawania symbolu jodu jako "J" (a
>powinno byc "I"). Wynika to pewnie z takie samego brzmienia litery "J"
>i nazwy "jod". A moze ktos zna inna przyczyne?
Coz.. o ile wiem ze jod to I to po miom pismie tego nie widac.. czysta niechlujnosc w moim przypadku i sklonnosci genetyczne do robienia z pisma wykresu EKG z olbrzymia arytmia. Mysle ze to jest duza czesc tych bledow, dzieki ktorym inni moga takich przyzwyczajen nabierac. pozdrawiam

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej