Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 16:08:29 MET

> Co myślicie na temat przeprowadzania doświadczeń z użyciem ,że tak
powiem
> "śmierdzących" odczynników chemicznych w pomieszczeniu piwnicznym
cztero
> piętrowego bloku mieszkalnego ???

Jest to z pewnoscia nie zgodne z prawem i lepiej nie uzywaj takich oddczynnikow, bo zawsze znajdzie sie ktos kto "zakabluje". Ja zaczynalem od "domowego" laboratorium, w doslownym znaczeniu tego slowa. Po prostu w domu, a jak cos mi zaczelo "smierdziec" wychodzilem z tym na balkon (mimo tego, nie bylo to najlepsze rozwiazanie).

Kazik