Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 08:00:32 MET

>Witam !!!
>Co myślicie na temat przeprowadzania doświadczeń z użyciem ,że tak powiem
>"śmierdzących" odczynników chemicznych w pomieszczeniu piwnicznym cztero
>piętrowego bloku mieszkalnego ???

to zalezy.. od tego jak bardzo to sa smierdzace, jak bardzo lubisz sasiadow, jak bardzo oni ciebie lubia, jak bardzo masz ochote sie skonfliktowac. ja w swoim bloku kilku osobom bym cos smierdzacego podrzucil, ale z reszta nie mialbym ochoty sie skonfliktowac. ale to moze raczej jest nieetyczne i nieedukacyjne.. wszyscy mlodzi nie czytac i wykasowac, rowniez z pamieci...

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Bialej