Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 12:15:48 MET

Witajcie!
Szukam aktualnie wszelakich informacji na temat widm refleksyjnych. Od razu pisze ze jestem calkowicie blady w tym temacie a musze sie prez najblizsze 2 tygodnie w niego zaglebic. Licze na wasze wskazowki gdzie takich informacji moge szukac. Byloby swietnie gdyb y byly gdzies w sieci, albowiem BB jest raczej nieduzym miastem i trudno jest tutaj o literature, niemniej i taka informacja sie mi bardzo przyda. Musze wiedziec po prostu wszystko :-)

pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna