Autor: Krzysztof Kupczyński (krzyskup_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Jan 2003 - 18:42:35 MET

> A gdzie to jest?

Palac Mlodziezy zosatl teraz przeniesiony na Retkinie, na Wyszynskiego 86. Mozna tam dojechac tramwajami: 10,12,14 i autobusami: 76,69,80,99,98 i 86 (od dwoch ostatnich trzeba kawalewk dojsc)
>Pamiętam, że w Łodzi był ŁDK (czy jakos tak) i tam były
> m.in zajęcia z elektroniki, ale gdzieś to przenieśli i nie wiem gdzie. Czy
> to jest teraz tzw. Palac Mlodziezy?

To wlasnie byl Palac Mlodziezy (chyba).
> Swoją drogą maja tam zajęcia z chemii?
Wlasnie tam zajecia z chemii prowadzi p. Jan Antoniak (zwany Szefem). Zapraszam wszystkich. ZAjecia sa podzielone na poziomy i rozlozone na caly tydzien, ale zaczynaja sie zawsze o 16.

Pozdrawiam
Krzysztof Kupczynski
krzyskup_at_poczta.onet.pl

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ? mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes