Autor: Piotr K. Olszewski (ncolszew_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 21 Jan 2003 - 17:27:56 MET

Napisałem: "nie mam" = ja Piotr Kornel Olszewski nie posiadam w moich odczynnikach
nie zaś: "nie ma" = nie istnieje

> W etanolu do spożycia (spirytusie spożywczym) nie ma prawa być
żadnych związków w ilościach
> pozwalających na ich wykrycie "nosem", niezależnie od źródła jego
> pochodzenia.

To co sobie powąchałem to był alkohol etylowy 96% cz.d.a. renomowanej firmy światowej Z.P.S. "Polmos" w Kutnie. W skład jego wchodzą oprócz etanolu i wody: aldehydy 0.0005%
kwasy 0.002%
alk wyzsze 0.0005%
alk metylowy 0.05%
met. ciezkie 0.0001%