Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Tue 07 Jan 2003 - 10:52:59 MET

> Serwis wymiany międzybibliotecznej to w Polsce istnieje już od lat
#x#x70-tych.
> Każda biblioteka uczelniana dostaje co roku taką książeczkę ze spisem
> czasopism i gdzie one w Polsce są. Zgodnie z prawem bibliotecznym możesz
> zgłosić się do swojej Pani bibliotekarki z prośbą o ściągnięcie wybranej
> publikacji (jeśli tylko dane czasopismo jest wogóle dostępne w Polsce).
> Pani bibliotekarka powinna wtedy zajrzeć do tej książeczki, poszukać gdzie
> dane czasopismo jest i wysłać prośbę do właściwej biblioteki o przysłanie
> [...]

Zgadza sie, po prostu kierowala mna niecierpliwosc. Mialam nadzieje, ze ktos ma moze dostep do formy elektronicznej. A ze sciaganiem bywa tak, ze abstrakt wydaje sie zachecajacy, zamowisz, naczekasz sie, a artykul okazuje sie malo przydatny. Jesli to trzeba kserowac i wysylac poczta, to nie bede zawracac Ci glowy. W kazdym razie dzieki za chec pomocy. Karolina