Autor: Krzysztof Kupczyński (krzyskup_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 22:47:58 MET

> Podczas sprzątania pracowni znalazłem 24x500g opakowań kwasu
> p-toluenosulfonowego (zapieczętowane). W związku z tym pytania:
> 4. Jak ktoś potrzebuje - oddam gratis (niestety nie jest pierwszej
> świeżości... rocznik '86)

Jesli można, to ja bym poprosił o rezerwacje jednego opakowania - na potrzeby dydaktyczne palacy mlodziezy w lodzi. Ale ostrzegam, ze moge zrezygnowac, jesli prowadzacy zajecia sie nie zgodzi. Z gory dziekuje
Krzysztof Kupczynski

Masz dość płacenia prowizji bankowi ?
mBank - załóż konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank