Autor: No-risk-no-fun (norisknofun_at_o2.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 22:01:32 MET

Witam szanownych dyskutantów ;-)

Mam pewne pytanie, a właściwie zagadnienie. Otórz wpadłem niedawno na pomysł zorganizowania sobie malego "laboratorium" chemicznego. Cudzyslow jest nieprzypadkowy, gdzyz raczej nie mam na mysli powaznej placowki badawczo-analityczno... tylko taki bardziej "kacik" chemiczny. Bylby on przeznaczony do celow raczej edukacyjnych, zebu przyswoic sobie w praktyce reakcje chemiczne na poziomie powiedzmy liceum, moze troche wiecej.

To tyle tytulem wstepu: teraz pytanie: Jaki sprzet polecilibyscie osobie takiej jak ja, oczywiscie zakladajac, ze nie dysponuje niebotycznym budrzetem, ale zalezy mi tym, aby na cos sie jednak to przydalo. Orientacyjnie co prawda wiem na czym mi zalezy, ale chcialbym wypytac o "smaczki" tzn. o czym powinienem pamietac, co zorganizowac koniecznie, co mozna potraktowac po macoszemu. Najbardziej zalezy mi na takiej wiedzy, ktorej nieznajdzie sie w zadnych publikacjach,a ktora jako doswiadczeni w tej materi ludzie napewno posiadacie. Może jakieś szczególiki na temat sprzetu, odczynników, najlepszej lokazlizacji, gdzie kupować sprzet/odczynniki no i BHP. Moze wsrod grupowiczow jest ktos kto mial podobny problem i bylby mi w stanie pomoc.

To tyle, pozdrawiam NeXuS