Autor: Dominika (donikag_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 16:31:16 MET

Witam
Mam pytania dotyczące dość pospolitego polimeru jak polietylen wysokociśnieniowy:
1. Czy rozpuszcza się w acetonie, jesli tak to w jakich warunkach (w temp. pokojowej nie daje rady)?
2. W jakiej temp. się topi?(znalazłam, że w około 100C, ale nie jestem pewna) i jak w przyblizeniu zachowa się w temp. 200C? 3. W jakiej temp. się pali?
Wiem ze pytania sa trywialne, ale nie mogłam znależć na nie odpowiedzi i jestem noga z chemii
Dziękuje za wyrozumiałość
Dominika