Autor: Krzysztf Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 14:59:50 MET

Hello Michal,

MS> Nie sądzę, aby Piotr potrzebował pomocy. Słyszałeś o czymś takim, jak MS> ironia?

    slyszalem

MS> Tomusiowi, aby wysyłał swoje listy w poprawny sposób. :->

no, coz, jestem tak zalatany w pracy, ze nie zwrocilem uwagi na to nawet nie wiem czy pierwszy list z tego tematu byl wyslany w html czy nie , moj program , rozroznia to i moge sobie ustawic , aby odczytywal mi tylko, a sam jak mowie, zasuwam nad tymi cholernymi pestycydami, juz w tej w chwili przy trzech chromatografach, wiec jak usiade do poczty, to odpisuje automatyczne

no ale prznajmniej dzieki takim gafom, jest weselej :-)

Pozdro
Agrest

--
Best regards,
 Krzysztf                            mailto:agrest_at_terramail.pl