Autor: Szymon Nowak (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 21:13:21 MET

Witam!!!
Mam jedno zasadnicze pytanie na temat silnie trującej,wydzielającej się podczas kiełkowania ziemniaków substancji o nazwie solanina.Czy ktoś z szanownych grupowiczów byłby w stanie podać mi wzór sumaryczny tej substancji i powiedzieć do jakiego typu syntez jest ona używana.Jeszcze jedno:jaki wpływ ma ta substancja na organizm ludzki? Z góry serdecznie dziękuję
Pozdrawiam
Szymon Nowak

"Gdyby wszystkim głupcom zawiesić dzwonki na szyjach, to ludzie mądrzy musieliby nosić watę w uszach."