Autor: A & L (dagmara_at_inwind.it)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 08:14:25 MET

Mam do Was nastepujace pytanie
jak szkodliwy dla zdrowia jest microchip wszczepiany psom (i innym zwierzetom) dla ich latwej identyfikacji.

Sama znalazlam ze po wszczepieniu go nastepuje infekcja i tworzy sie granuloma (cos w rodzaju cysty, bo to jdyny sposb na zatrzymanie tego transpondera - tak o nim pisza firmy produkujace), bedacy odpowiedzia organizmu na "obce cialo".

Ja chcialabym zapytac sie Was czy wiecie cos lub gdzie mozna znalezc wiadomosci o tym jak wplywa na micorchip pole magnetyczne znajdujace sie w naszych muieszaniach (tv, kuhenka mikrofalowa itd.) i poza nimi (anteny, przekazniki, linie wysokiego napicia napowietrzne i podziemne). Mnie sie wydaje ze oddzialywuja na niego, tj. nie pozostaje obojetny.

I doszlismy do mojego zasadniczego pytania: na ile jest niebezpieczny microchip wszczepiany kilka centymetrow od mozgu. Nie mam na ten temat rzadnej dokumentacji, ale bardzo mnie interesuje, poniewaz w Unii chca wporwadzic microchip jako jedyny i obowiazkowy sposob identyfikaci psow.

Bardzo posze o pomoc.

Luiza Dagmara Conti