Autor: Miłosz m (tanha_at_wp.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 18:04:37 MET

Wiele wiadomo o szkodliwości związków glinu z którymi styka się człowiek. Ale nigdzie nie słyszałem, aby ktos poruszyl temat glinu w dezodorantach. Chlorek glinu jest chyba jedynym znanym środkiem zapobiegającym nieprzyjemnemu zapachowi potu. Jest obecny we wszystkich tego typu środkach. Często w postać soli zasadowej. Czy dostarczanie sobie przez całe życie glinu przez skórę ma wpływ nan nasze zdrowie???? Pozdrawiam!! Miłosz Cackowski - moje głowne zainteresowania to technologia chemiczna, syntezy organiczne

eKonkurs eKubka - wygraj kubek odporny na wirusy! Kliknij! < http://pasaz.wp.pl/app/vsmp.po?s=1743 >