Autor: Szymon Nowak (hrabia_de_monte_christo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 22:35:23 MET DST

Witam szanownych klubowiczów !!!

Pierwsze pytanko to czy myślicie ,że trafnie przyznano tegoroczną nagrodę Nobla zespołowi trzech chemików organików ( Amerykaninowi, Japończykowi i bodajże Austriakowi ) za pracę na strukturą przestrzenną i analityczną budową białek ???
Bo mówiąc szczerze ja niezmiernie uradowałem się gdy usłyszałem, że to właśnie za pracę nad białkami został przyznany Nobel. I drugie pytanko to czy ktoś mógłby udzielić mi informacji na temat jaka jest największa liczba atomów węgla w alkanach ,które do tej pory zostały odkryte.
Za odpowiedź z góry dziękuję
Szymon Nowak