Autor: Bateria (bateria_at_space.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 15:51:21 MET DST

Cze Bartek !!!
mam takie pytanie do ciebie :
Biorac pod uwage zadania o jakie pytales pewnie i dziesz na olimpiade chemiczna ??? (hehe tak jak ja) Mysle tak gdyz wszyscy zainteresowani dostali takie formularze z zadaniami do wykonania i wyslania im jestem cieka cze bedziesz umial te zadania fakultywne (z czesci B)ja jak narazie mam wszystkie z czesci A i 3 z czesci B.
Pomógl bym ci ale teoretycznie jestes moim konkurentem tak wiec sam rozumiesz nici z tegobeda!!!