Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 15:51:36 MET DST

> potrzebuje jakis slownik strone internetowa gdzie moge posprawdzac
nazwy
> chemiczne - co to za zwiazki ich wlasciwosci itp....

Ja korzystam czasami z katalogu ChemDAT Merck'a (na CD-ROM). Wyszukiwanie jest wg nazw (angielskich), wzorów, słów kluczowych. Opis danego odczynnika, który oferują zawiera m.in. informacje o właściwościach fizykochemicznych, toksykologicznych, zagrożeniach, synonimy i in. Plyte mozna zamowic (bezplatnie) wypelniajac formularz na stronie internetowej lub skorzystac z katalogu on-line:

www.merck.de - strona głowna (po prawej stronie znajduje sie wyszukiwarka)
http://chemdat.merck.de/cdrl/catalog/standard/en/index.html - strona katalogu (wersja ze standardowym wyszukiwaniem wg nazwy chemicznej)

Moze ktos zna lepsze zrodlo informacji (i darmowe)?

Kazik

Kazimierz Warminski
kazet_at_uwm.edu.pl
Uniwersytet Warminsko-Mazurski w Olsztynie www.uwm.edu.pl