Autor: Wojciech Pastuszczyn (wojciech.pastuszczyn_at_messer.pl)
Data: Tue 08 Oct 2002 - 15:00:26 MET DST

IMO robi sie tak samo jak wszystkie redoksy jonowe... jak masz h+ i oh- to bierzesz pod uwage znaki i elektrony..... podobnie h30+ traktujesz tak samo jak normalny jon dodatni.... niestety nie mam teraz moich materiałow bo napisałbym ci przepis-schemat na podstawie którego można zrobić KAZDY redox ( i chyba jonowe tez) pozdrawiam

pytanie z mojej strony
potrzebuje jakis slownik strone internetowa gdzie moge posprawdzac nazwy chemiczne - co to za zwiazki ich wlasciwosci itp.... pozdrawiam

Wojciech Pastuszczyn