Autor: Bateria (bateria_at_space.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 19:05:21 MET DST

Witam !!!
mam problem chciałem otrzymać ten kwas z popularnej przyprawy jaką jest kucharek, a więc rozpuściłem 20 gram kucharka w jak najmniejszej ilości wody przesączyłem i dodałem rozcieńczonego kwasu siarkowego.Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć dlaczego nie wytrącił sie kwas glutaminowy , który przecież nie jest rozpuszczalny w wodzie??Prosze o jakieś wskazówki odnośnie otrzymania tego kwasu!!!

Clearasil rozdaje 10 000 Plyt CD z hitami muzyki POP za darmo! Chcesz jedna, kliknij. http://a1.o2.pl/rdr.php?banner_id=625